четвъртък, 20 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Русия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия на Руските потребителите на действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на руските потребители се отразява като широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия.
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от руските потребители
  • Ключови изводи и последствия: за Вътрешното усещане за рецесия е накарала руските потребители да приемат песимистично отношение към по-широката икономическа ситуация и влиянието ѝ върху начина им на живот през 2009 г.
  • Тенденция: Икономическият спад прави много руснаци по-песимистични пред лицето на попадащ просперитет.
  • Руснаците обикновено са по-недоволни от живота си, отколкото потребителите в други страни.
  • Ключови изводи и последици: настроението към перспективите в руското общество , е обезсърчаваща през 2008-09, като по-малко от една четвърт изразяват изрично задоволство от качеството на живота си.
  • Тенденция: руските потребители са песимисти за финансовата им сигурност и бъдещите икономически перспективи.
  • Удовлетвореност от финансовата ситуация е ниска сред руските потребители и се е влошило през 2009 г.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, финансовото състояние и пазара на недвижими имоти в Русия са песимистични в различна степен, с малко оптимизъм за шест месеца напред.
  • Руснаците управляват финансите си по-внимателно, но приемат по-предпазлив подход към разходите в сравнение с други народи.
  • Руснаците правят големи усилия да спестяват и все още се стремят да бъдат по-малко неохтни към на кредитите.
  • Ключови изводи и последици: Руснаците са загубили задоволството от тяхното финансово положение и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на руснаците, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивата на стрес сред респондентите засилени по време на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у на руските граждани, са спаднали в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Русия са в по-голяма нужда от емоционално и физическо "подпомагане".
  • Наблюдение: Руските потребители стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза.
  • Руските потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки, макар и не непременно чрез цената промоции.
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, когато руските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: стойностното съзнание на руснаците се задълбочи и се отразява на избора им къде пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха за руските купувачи, които се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Руските потребители започват да се отказват от някои от любимите си марки, тъй като те правят по-„внимателен” избор.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за руските купувачи, особено в криза
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойността на руснаците, заедно с техните текущи отразяващи модели на потребление, имат потенциал за създаване на оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: руски потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Руските потребители възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Много от руските купувачи считат храната и безалкохолните напитки от марки, собственост на вериги магазини, за идентични с еквивалентите на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е появил, но засилената конкуренция в храните и безалкохолните напитки между марките, собственост на магазините и тези на водещите производители все още не се е проявила напълно.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от руските потребители изборът на козметика и свързаните продукти са" устойчиви на рецесия".
  • Близо три четвърти от руските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Русия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Руснаците имат поляризиращи отношение към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: за руските потребители навиците за здраве и красота са повлияни от силно желание да изглеждат по най-добрия начин.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол и предпочитания сред руските потребители, не са се променили значително по време на криза
  • Руските консуматори на алкохол не направили съществен намаления на количеството алкохол, които те консумират.
  • Руските консуматори на алкохол не са станали значително по-съзнателни за стойността при избор на напитки нито в дома им, нито извън него алкохолни през 2008-09.
  • Марки на алкохол, собственост на магазините не са толкова широко разпространени в Русия както в други страни, което води до несигурност за сравнителните качества срещу маркови еквиваленти.
  • Руските консуматори на алкохол са по-загрижени относно възприемането на качеството на алкохолните напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката.
  • Ключови изводи и последици: има малко, ако някаква, промяна в моделите на употреба на алкохол за повечето руски консуматори на алкохол, което предполага, че до голяма степен алкохолът е " устойчиви на рецесията."
  • Наблюдение: предпочитания при покупката на продукти за поддръжка на домакинствата при руснаците са силно повлияни от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад
  • Ценово ръководени стойности е все още най-влиятелният фактор за руснаците при покупката на продукти за поддръжка на домакинството и перилни препарати, но предпочитания отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Русия е малък, но потенциално изгодни, поради желанието на купувач за стойност.
  • Ключови изводи и последици: руските потребители свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • През април 2009 г., над три четвърти от руските потребители вярват, че тяхната страна е в рецесия
  • Все повече руснаците вярват, че рецесията е променил начина им на живот през 2009 г., отколкото през 2008 г.
  • Като цяло руските потребители са по-доволни от живота си, отколкото средните стойности в света
  • Значителните печалби в положителна настроения на руските потребители към икономическото състояние на страната рязко падна през 2009 г.
  • Повече от половината от руските потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние
  • През 2009 г. руснаците са приели по-отрицателна гледна точка за икономиката, отколкото лична ситуация
  • Руснаците са по-песимистично настроени за икономическите условия в страната им и че те ще продължат, отколкото за личните си финанси
  • Фокусираното в бъдещето икономическо доверие на руснаците е по-скоро положително, отколкото отрицателно, но все пак намалява през 2009 г.
  • Руснаците управляват финансите си по-внимателно с оглед на кризата, а повече от една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки
  • Руските потребители като цяло не са склонни да продължат да разчитат на кредит и демонстрират нарастваща нужда да спестяват пари.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес сред руснаците
  • Руснаците са по-малко податливи на умора от световните потребители, но също толкова се са с впечатлението, че работата им и личния живот са се влошили
  • Две трети от руснаците казват, че са се почувствали щастлив само от време на време през последния месец
  • Много руснаци са все повече стойностно съзнателни след икономическия спад и то в по-голяма степен, отколкото хората в световен мащаб
  • Руските потребители придават голямо значение на качеството при вземането на решения, къде ще пазаруват.
  • Руските потребители на хранителни стоки полагат повече усилия да променят мястото, където пазаруват и да използват предварително определен списък за пазаруване през 2009 г.
  • Тъй като глобалната икономическа криза се задълбочи, така също и степента, в която руските потребители са били принудени да жертват някои от любимите си марки
  • Да бъдат видени с "правилната марка" е от подобно значение за руски и за американските потребители.
  • Повече от една трета от руските потребители гледат на марки, собственост на магазините, като основната причина да пазаруват в даден магазин
  • По-малко от една четвърт от руските купувачи периодически купуват марка, собственост на магазина, в опит да спестят пари
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Руснаците става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките считани за най-влиятелните за това, каква храна и напитки купуват руснаците, подчертават значението да живеят добре за по-малко пари
  • Разходите за храни на дребно в Руската са нараснали значително през последното десетилетие
  • Руснаците предприемат различните тактики, за да намалят разходите си за храни и напитки, като най-значителен акцент се поставя върху готвене повече в дома
  • Мнозинството от руснаците готви вечеря у дома без полуфабрикати пет или повече пъти седмично
  • Налице е леко увеличение сред респондентите в склонността на руснаците да ядат храна за вкъщи, у дома
  • Руснаците са по-малко сигурни за разликите между марките, собственост на магазините и марковите топли напитки, отколкото на други категории
  • Руските потребители са много внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Руските купувачи на продукти за лична хигиена и козметика стават по-съзнателни за цената и стойността през 2008 г., но показват малко желание да се жертва качество
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и козметика от Русия и на други места са силно ценово съзнателни, макар и имиджа на марката да е от съществено значение за руснаците
  • Само 22% от руските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати или пазарно водещи марки
  • Руските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират през 2008-09
  • Съзнанието за стойност сред руските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху потреблението у дома на алкохолни напитки през 2008-09
  • Руските консуматори на алкохол, може би повлияни от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Почти една трета от руските консуматори на алкохол са силно повлияни от промоционални оферти за алкохол напитки
  • Само малка част от руските консуматори на алкохол смятат, че друга марка алкохолни напитки са добра алтернатива на водещия на пазара или известни марки
  • Руските консуматори на алкохол са по-малко вероятно да бъдат скептични по отношение на марка бира, собственост на магазина в сравнение с вина и спиртни напитки
  • Руснаците стават все по-привързани към своите любими марки алкохолни напитки, със засилването на глобалната икономическа криза
  • Руснаците стават все по ценово съзнателни, което влияе на тяхното покупки на стоки за домакинството
  • През 2008 г. руските потребители на стоки за поддържане на домакинството и перилни препарати са правили своя избит избор с по-голямо отчитане на цена / стойност, но те показа и постоянно желание за качеството чрез ефикасност.
  • Руските потребители ценят чистота, до известна степен не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят времето, което прекарват в подобни задължения.
  • Близо три четвърти от руските потребители са "чести" потребителите на продукти за поддържане на домакинството на основата на стойност за парите
  • По-малко от една четвърт от руските потребители редовно купуват стоки за поддържане на домакинството от марки, собственост на магазините, за да спестят пари
  • Една малка част от руските потребители считат продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати от марка, собственост на магазина, че са по-добри от марковите си маркови еквиваленти

Няма коментари:

Публикуване на коментар