вторник, 18 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Великобритания

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението към и на действителното потребление е от жизненоважно значение.
  • Вътрешното усещане за рецесия на потребители от Обединеното кралство се задълбочава с разпространението на убеждението, че те живеят в рецесия.
  • Икономическият спад имаше забележим ефект върху начина на живот на повече от половината потребители в Обединеното кралство.
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начина на живот на потребители от Обединеното кралство.
  • Тенденция: Ниското доверие на потребителите се отразява като обща негативна перспектива сред потребителите от Обединеното кралство.
  • Гражданите на Обединеното кралство обикновено са песимистични за това как се развиват нещата и изглежда, че това се отразява отрицателно на възприятия им за качество на живот.
  • Ключови изводи и последици: настроенията у населението в Обединеното кралство допълнително се е влошило и по-малко от половината изразяват изрично задоволство от качеството им на живот.
  • Тенденция: потребителите във Великобритания са загубили доверие във финансовите си за сигурност и в отговор са по-внимателни.
  • Удовлетвореността от финансовото състояние е ниска сред потребителите от Обединеното кралство.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища във Великобритания са се влошили и има само ограничен оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Потребителите във Великобритания управляват своите финанси по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Във Великобритания потребителите правят по-големи усилия, за да спестяват, докато негативните нагласи към кредитите наделяват.
  • Ключови изводи и последици: Във Великобритания потребителите са загубили удовлетвореността си от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на потребителите от Обединеното кралство, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивата на стрес са били негативно засегнати по време на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също са се влошили в комбинация със задълбочаването икономическия спад.
  • Нивата на щастието у гражданите на Обединеното кралство са намалели в резултат на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Обединеното кралство се нуждаят от емоционално и физическо презареждане.
  • Наблюдение: Във Великобритания потребителите, в резултат на световната икономическа криза стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Във Великобритания потребителите стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки.
  • Съзнанието за цената и стойността имат силно влияние, когато потребителите във Великобритания пазаруват хранителни продукти и въобще как те пазаруват, но качеството все още въпроси от значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност на потребители от Обединеното кралство се е засилило и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката е под голяма заплаха при купувачите от Великобритания, които се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Във Великобритания потребителите започват да се отказват от някои любими марки, тъй като те вече правят обмислят изборите си повече..
  • В кризата марките, собственост на големите вериги, стават все по-привлекателни за купувачите във Великобритания.
  • Ключови изводи и последици: всеобщото съзнание за стойност у купувачите във Великобритания, заедно с техните текущи отразяващи модели на потребление, ще създаде оптимална платформа за текущия растежа на марките, собственост на големите вериги.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителите се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за покупки и приготвяне на храна и безалкохолни напитки.
  • Във Великобритания потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Много купувачи от Великобритания считат, че храните и безалкохолните напитки с марки, собственост на големите вериги са идентични на тези, собственост на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителите не са правили значителни промени в своите режими за лични грижи или в избора си на продукти.
  • Повече от половината от потребителите в Обединеното кралство са се посветили да изглеждат най-добре във всекидневния си живот.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена във Великобритания не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Марките, собственост на големите вериги, и продуктите за разкрасяване и лична хигиена имат относително висока степен на доверие сред потребители от Обединеното кралство.
  • Ключови изводи и последици: за потребителите във Великобритания моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Моделите на потребление и предпочитания на алкохолни напитки във Великобритания не са се променили значително по време на кризата.
  • Потребителите във Великобритания са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Потребителите на алкохол във Великобритания изглежда стават по-съзнателни за стойността при избора си на алкохол за вкъщи.
  • Марките за алкохол, собственост на големите вериги, са по-развити в Обединеното кралство и следователно по-приети като алтернатива сред консуматорите на алкохол във Великобритания.
  • Ключови изводи и последици: за седем от десет във Великобритания има малка или никаква промяна в употребата на алкохол, което показва този продукт е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: във Великобритания потребителските предпочитания за продукти за поддръжка на домакинството са силно повлияни от съзнанието за цената независимо т икономическия спад.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още във Великобритания най-влиятелният фактор за покупка на продукти за поддръжка на дома и битова химия, но предпочитания отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги в Обединеното кралство е малък, но потенциално доходоносен предвид желанията на купувачите за повече стойност.
  • Ключови изводи и последици: потребителите във Великобритания свързват хигиена и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщата им неприязън към домакинската работа, ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Повече от половината от потребителите в Обединеното кралство силно вярват, че страната е в рецесия, което е показателно за за засилващото вътрешно усещане за рецесия сред тях.
  • Само един от всеки пет потребители от Обединеното кралство смята, че начина им на живот не се е променило в контекста на икономическия спад.
  • От лична гледна точка, хората в Европа и Щатите общо взето възприемат 2008г. отрицателно.
  • Потребителите във Великобритания в своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в тяхната страна и по-малко от една трета са доволни от качеството си на живот.
  • Близо половината от потребители от Обединеното кралство в момента са недоволни от финансовото си състояние, но мнозинство асоциира добрите доходи и финансово състояние с чувство за благосъстояние.
  • С покачването на безработицата в Обединеното кралство, се увеличава дела от населението разчитащи на помощите при безработица.
  • Отражението на кризата върху икономиката на Обединеното кралство са били всепризнати.
  • Негативността за икономиката като цяло е по-голямо от това, посочен за личното им състояние.
  • Само 12% от потребителите в Обединеното кралство очакват икономическите условия да се подобрят в периода април-октомври 2009г. и 13% смятат същото за пазар на жилища.
  • Потребителите във Великобритания управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета казват, че имат трудности при плащането на всички сметки в края на месеца.
  • Нежеланието да се използват кредити за поддържане на техния начин на живот и увеличеното желание да се спестят пари е видно сред потребители в Обединеното кралство през 2008 г. и 2009 г.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес във Великобритания.
  • Потребителите във Великобритания са склонни към умора, докато повече от един на всеки пет е имал влошен баланс между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009г.
  • Почти един на всеки трима граждани на Обединеното кралство е станал по-малко щастлив след периода от октомври 2008 до април 2009 година.
  • Значително по-голямата част от потребители в Обединеното кралство са по-съзнателни за стойността в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти
  • има по-голямо влияние от по-ниските цени или навика повече, ако хората в Обединеното кралство, така че техните търговски което е показателно за искам по всичко стойност за парите купувач манталитет
  • е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Обединеното кралство, така че техните търговски което е показателно за искам по всичко стойност за парите купувач манталитет
  • Значителният успех на Aldi през 2008-09 произтича от големите рейтинги на удовлетвореност спрямо цена и качество.
  • Икономическата криза ще създаде нова динамика в битката за пазарен дял между супермаркетите във Великобритания.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, къде потребителите във Великобритания купуват хранителни стоки и как те пазаруват.
  • Със засилването на спада се засили и степента, в която потребителите във Великобритания са били принудени да жертват някои от любимите си марки.
  • Повече от една трета от купувачите във Великобритания постоянно купуват продукти от марки собственост на големите вериги магазини, с цел да спестят пари.
  • Асортиментът т стоки с марка, собственост на магазина играе роля за това, къде хората пазаруват, не само в Обединеното кралство, но и в световен мащаб.
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Близо половината от потребители от Обединеното кралство в момента са недоволни от финансовото си състояние, но мнозинство асоциира добрите доходи и финансово състояние с чувство за благосъстояние.
  • Атрибутите на храните и напитките, които най-силно влияят на избора на потребителите в Обединеното кралство, също така подчертават ценова съзнателност, които оформя техните избори.
  • Потребителите във Великобритания възприемат различни подходи за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Има малка промяна в склонността на потребителите в Обединеното кралство да сготвят вечеря у дома си без полуфабрикати.
  • Има малка промяна в склонността на потребителите в Обединеното кралство да ядат „храна за вкъщи” у дома.
  • Във Великобритания потребителите са разделени в мнението си за това как известни марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с марките, собственост на веригите магазини.
  • Във Великобритания потребителите са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Обединеното кралство през 2008г. са станали по-съзнателни за цената и стойността, но показват слабо желание да пожертват качество.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване във Великобритания са силно ценово съзнателни.
  • Около половината от потребители в Обединеното кралство считат, че с козметичните продукти от марки, собственост на магазините, са добра алтернатива на добре познатите или водещите на пазара марки.
  • Във Великобритания потребителите са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Beer Barometer наскоро съобщи, че в Обединеното кралство има значителен спад в обем продажбите на бира през първото тримесечие.
  • Съзнанието за стойност сред консуматорите на алкохол във Великобритания е имало по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Във Великобритания консуматорите на алкохол, може би повлияни от чувството им за собствено право, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Във Великобритания консуматорите на алкохол, които вече са привикнали към промоциите на алкохолни напитки в магазините, са по-силно повлияни от специални оферти, отколкото потребители от други държави.
  • Над една трета от консуматорите на алкохол във Великобритания смятат, че друга марка алкохолни напитки е добра алтернатива на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Алкохолните напитки от марки, собственост на магазините, имат най-малко доверие сред потребители от Обединеното кралство в категорията на бира.
  • Въпреки че във Великобритания консуматорите на алкохол ценово съзнателни, марките също силно оформят предпочитанията.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за потребителите в Обединеното кралство за продукти за дома и перилни препарати.
  • През 2000 г. във Великобритания изборът на продукти за дома и перилни препарати е бил обусловен от по-голямо внимание към цената / стойността, но потребителите показват постоянен интерес към качество и ефикасност.
  • Гражданите на Обединеното кралство ценят чистотата, в своята същност не харесват домакинската работа и се стремят да намалят времето, което прекарват в подобни задължения.
  • Повече от две трети от потребителите в Обединеното кралство са често купувачите на продукти за домакинството, въз основа на „стойност за парите”.
  • Почти една трета от хората във Великобритания са редовно купувачи на стоки за домакинството от марки, собственост на магазините, за да спестят пари.
  • Една малка част от потребителите във Великобритания считат, че продукти за домакинството и перилни препарати от марки, собственост на магазина, са по-добри от маркови еквиваленти, но по-голямата част не намират разлика.

Няма коментари:

Публикуване на коментар