понеделник, 17 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Холандия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на нагласите на холандските потребители към и на действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на холандските потребители през 2008-09 се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от холандските потребители
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите не отговаря на нейното въздействие върху начин на живот на холандските потребители
  • Тенденция: Холандски граждани все още оценяват тяхното качество на живот, въпректи че те са съзнателни за влошаващата се икономическа ситуация
  • Холандските граждани обикновено са песимистични за това как се развиват нещата и изглежда, че това се отразява отрицателно на възприятията им за качество на живот
  • Ключови изводи и последици: настроението към перспективите на страната на холандското общество е още повече обескоражителна тъй като икономическата криза се задълбочи, но холандските граждани остават доволни от качеството си на живот
  • Тенденция: Холандските потребители са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореността от финансовото състояние е ниска сред холандските потребители, но негативните настроения са по-ниски, отколкото потребителите от други дъжави
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на недвижими имоти в Холандия всички се влошиха през 2008-09 и има само ограничен оптимизъм към последните дни на 2009 г.
  • Холандските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Холандските потребители правят по-големи усилия да спестяват, докато негативните нагласи към кредитното преобладават.
  • Ключови изводи и последици: Холандските потребители са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има съвсем малко оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Световната финансова криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на холандските потребители, а нивата на стрес и лично щастие спадат.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у холандските граждани, не са били значително обезсърчаващи от световната икономическа криза
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Нидерландия не демонстрират значителна нужда от емоционална и физическа подкрепа.
  • Наблюдение: Холандските потребители, в резултат на световната икономическа криза, стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Холандски потребители стават все по-съзнателни за стойността в условията на икономическа криза и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, къде холандските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още има значение.
  • Ключови изводи и последици: съзнанието за стойност сред холандските потребители се засили, макар и по-малко, отколкото на други места, и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Съзнанието за качество и сравнително сигурните Холандски купувачи се опитват да останат верни на марката, въпреки отрицателното влияние на икономическия спад
  • Холандските потребители не са склонни да се откажат от някои любими марки, въпреки че обмислят избора си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за холандските купувачи в икономическия спад.
  • Ключови изводи и последици: марка, собственост на магазина, се харесва на стойностно осъзнатите холандски купувачи, но те са останали до голяма степен верни на любимите си марки
  • Наблюдение: Холандските потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Холандските потребители възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки
  • Много холандските купувачи считат храни и напитки от марка, собственост на магазина, като идентични с известните маркови еквиваленти.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от холандските потребители навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните с тях са устойчиви на рецесията.
  • Повече от половината от холандските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Холандия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Холандските потребителите до голяма степен са наясно, или безразлични към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: за холандските потребители моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол от холандските потребителите и техните предпочитания не са се променили значително по време на кризата
  • Холандските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Холандските консуматори на алкохол изглежда стават по-съзнателни за стойността за техния избор на алкохолни напитки в дома им, отколкото техните решения навън.
  • Марки алкохол, собственост на магазините, са сравнително известни в Холандия, но потребителите все още изразяват несигурност относно сравнителните им качество относно марковите еквиваленти
  • Холандските консуматори на алкохол са по-загрижени относно качеството възприятие на алкохолните напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката.
  • Ключови изводи и последици: има малка или почти никаква промяна за около осем от десет холандските консуматори на алкохол, което предполага, че предпочитанията и навиците за алкохола в страната са до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Предпочитанията на холандските потребители за продукти за поддръжка на дома са силно оформени от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад
  • Ценово ръководената стойност е все още най-влиятелният фактор за холандските клиенти при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Холандия е малък, но потенциално изгоден предвид желанието на купувачите за стойност.
  • Ключови изводи и последици: Холандските потребители свързват хигиената и чистота, с доброто самочувствие и това ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Над три четвърти от холандските потребители смята, че страната е в рецесия през април 2009 г.
  • Холандците усещат ефекта от кризата по-малко, отколкото в други страни
  • В разгара на световната икономическа криза, холандските потребители остава сравнително самонадеяни относно усещането им за собствената им покупателната способност
  • Холандските потребителите по своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в страната, но до голяма степен остават доволни от цялостното им качество на живот
  • Холандския БВП и потреблението на домакинствата е регистрирал отрицателен растеж през първата половина на 2009 г.
  • През 2009 г. холандските граждани са станали малко амбивалентни за личното им финансово състояние
  • Холандския негативизъм по отношение на икономиката като цяло е по-голям от този, посочен към личното им положение, което отразява сравнително висока устойчивост на холандските потребители
  • Само 20% от Холандските потребители очакват икономическите условия да се подобрят до октомври 2009 г.
  • Сред холандските потребители и индустрията доверието показва признаци на отлепяне от дъното през второто тримесечие на 2009 г.
  • Холандските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета от лицата признават за трудности при плащането на всички сметки
  • Холандските потребители изразяват продължаващо нежелание да използват кредит, за да поддържат техния начин на живот и увеличаване на желанието да се спестят пари
  • Икономическият спад в Холандия също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес
  • Холандските потребители са склонни към умора, но малцина възприемат, че са преживели влошаване на баланса между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009 г. и малцина очакваха този сценарий да се влошава
  • Няколко холандски граждани са станали по-малко щастливи, докато финансовата криза се засилва през 20008-09
  • По-голямата част от холандските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Холандия пазаруват.
  • Холандските потребители не са били особено активни в промяна на подхода си към пазаруването, за да се спестят пари
  • Дори и като спадът се засилва, съзнателните за качеството холандски потребители са се опитали да поддържат своите предпочитания за марка в по-голяма степен, отколкото хората в световен мащаб
  • Половината от купувачите в Холандия редовно купуват марка, собственост на магазина, с цел да се спестят пари
  • Асортиментът на стоки с марка, собственост на магазина, играе роля за това, къде хората пазаруват, не само в Холандия, но в световен мащаб
  • Асортимента на марките, собственост на магазините, е важен за холандските клиенти при оформяне на тяхното съображение за стойността срещу парите.

  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Холандски на потребителите става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки Холандските потребители купуват, потвърждават влиянието на качеството и цената в общото им решение
  • Холандските потребители са фокусирани към качеството и цената при купуването на храна
  • Холандските потребители възприемат различни тактики, за да намалят разходите си за храна и напитки, без никоя от тях да е в значителна степен
  • Има малка промяна в посочените от респондентите склонност за Холандските потребители да си готвят вечеря у дома си без полуфабрикати
  • Има малка промяна в посочените от респондентите склонност на холандските потребителите да взимат храна за вкъщи.
  • Холандските потребители са разделени в становищата си за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с еквивалентните продукти от марки на вериги магазини.
  • Холандските потребители са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Холандски купувачи на продукти за лична хигиена и козметика стават все по-съзнателни за цената и стойността, но през 2008 г. показват слабо желание да жертват от качеството.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Холандия и на други места са много ценово съзнателни.
  • Близо две трети от Холандските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки.
  • Холандските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят съществени съкращения в количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред холандските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09, макар и не в значителна степен
  • Холандските консуматори на алкохол, може би повлияни от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Близо една четвърт от холандските консуматори на алкохол са силно повлияни от промоционалните оферти на алкохол напитки.
  • Повече от една трета от холандските консуматори на алкохол вярват, че марка алкохолни напитки, собственост на магазина са добри алтернативи на водещите на пазара или известни марки
  • Холандските консуматори на алкохол са най-склонни да бъдат скептични по отношение на марка бира, собственост на магазина в сравнение с вина и спиртни напитки.
  • Въпреки че холандските консуматори на алкохол са ценово съзнателни, марката е все по-оформяща техните предпочитания.
  • Ценово определената стойност е все още най-влиятелният фактор за холандски продукти за дома и перилни препарати
  • През 2008г.изборът на битовите продукти и перилни препарати са направени с по-голямо внимание на цена / стойност, но потребителите показват постоянно желание за качество и ефективност
  • Холандските потребители ценят чистотата, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Две трети от потребителите в Холандия са често купувачите на продукти за поддръжка на домакинството, въз основа на стойността за парите
  • Четири от десет Холандски потребители редовно купуват стоки за поддръжка на домакинството с марки, собственост на магазините, за да спестят пари
  • Малка част от холандските потребители считат продуктите за поддръжка на домакинството и перилните препарати с марки, собственост на магазините, като по-добри от марковите еквиваленти

Няма коментари:

Публикуване на коментар