сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Австралия

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението на австралийците към и на действителното потребление е от жизненоважно значение.
  • Вътрешното усещане за рецесия на потребителите в Австралия се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия.
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от австралийските потребители.
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начин на живот на австралийците.
  • Тенденция: Ниското доверие на потребителите се отразява като обща негативна перспектива сред австралийските потребители.
  • Австралийците са като цяло доволни от качеството им на живот, въпреки че разделени по отношение на цялостната посока на държавата.
  • Ключови изводи и последици: настроението у австралийците към перспективите на страната е леко обезсърчително, но те остават относително оптимистични към качеството на живота им.
  • Тенденция: Австралийските потребителите са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореността от финансово състояние е нисък сред австралийските потребители.
  • Възприятията за икономиката, сигурността в работното място, финансовото състояние и в пазара на жилища в Австралия всички са се влошили и има само ограничен оптимизъм за шест месеца напред.
  • Австралийците управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Австралийците правят големи усилия да спестяват и все още се стремят да гледат с по-малко нежелание към кредитите.
  • Ключови изводи и последици: австралийци са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на австралийците, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у
  • Нивата на щастие у австралийски граждани са намалели в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: австралийци са загубили удовлетвореност от финансовото си състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Австралийски потребителите стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза.
  • Австралийските потребители стават все по-съзнателни за стойността и затова искат да спестят пари при закупуване на хранителни стоки.
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние на това къде австралийски потребителите купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството все още също има значение.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание стойност на австралийците се е засилило и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха, тъй като Австралия купувачите се отказват марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Австралийски потребителите започват да се отказват от някои от любимите си марки, тъй като те обмислят изборите си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за купувачите в Австралия в икономическия спад.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойност на австралийците, в комбинация с настоящите отразяващи модели на потребление ще създаде оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: Австралийски потребителите се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Австралийски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Много австралийски купувачите считат храни и напитки от марка, собственост на магазина, като идентични с известните маркови еквиваленти.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви по-често у дома се е повил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: За значителното мнозинство от австралийците навиците за избор на продукти за лична хигиена и свързаните са устойчиви на рецесията.
  • Почти половината от австралийските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или лична хигиена в Австралия не е направило значителни промени в пазаруването и ползването на подобни продукти, за да се спестят пари.
  • Австралийците до голяма степен не знаят или са безразлични към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: режима на австралийците за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: моделите на консумация на алкохол и преференции на австралийците не са се променили значително по време на кризата.
  • Австралийски консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Австралийски консуматори на алкохол изглежда стават по-съзнателни за стойността при избора си на алкохол за вкъщи, отколкото техните предпочитания, когато са в заведение.
  • Марки алкохол, собственост на големите магазини, не са толкова широко разпространени в Австралия, както в други страни, което води до несигурност в сравнимостта на качество им с марковите еквиваленти.
  • Австралийски консуматори на алкохол са по-загрижени относно качествените препоръки на алкохолни напитки и са по-малко загрижен за имиджа на марката
  • Ключови изводи и последици: има малка или почти никаква промяна за около седем от всеки десет консуматори на алкохол в Австралия, което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: австралийските предпочитания за продукти за поддръжка на домакинството са силно повлияни от ценовата съзнателност, независимо от икономическия спад.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за австралийците при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Австралия е малък, но потенциално доходоносен предвид желанията на купувачите за повече стойност.
  • Ключови изводи и последици: австралийците свързват хигиената и чистота, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите им неприязън към домакинската работа, ги прави малко по-съзнателни за качеството.
  • Повече от две трети от австралийските потребители смятат, че страната е в рецесия, но относително малка част от тези пълно съгласие
  • Един от четирима австралийски потребителите смята, че начина им на живот не се е променил в контекста на икономическия спад.
  • Австралийските потребители са разделени по отношение на перспективите на страната си, но това не се е отразило сериозно на тяхното разбиране по отношение на качеството на живот.
  • Повече от една трета от австралийските потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние.
  • Австралийците имат негативно отношение към икономиката като цяло, отколкото към личното им състояние.
  • Само 19% от австралийците очакват икономическите условия да се подобрят в периода април - октомври 2009 г. и 15% мислят същото за жилищния пазар.
  • Австралийските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки.
  • Австралийците не са по принцип склонни да поддържат тяхната зависимост от кредити и изразяват нарастващо желание да спестят пари.
  • Един на всеки пет австралийци използват кредитни карти за заплащане на хранителни стоки и да се хранят навън.
  • Икономическата криза също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес сред австралийците.
  • Австралийците са склонни към умора, докато почти една четвърт са имали влошаване на балансът между баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008г. до април 2009г.
  • Почти един на всеки четири австралийски граждани е станал по-малко щастливи в периода октомври 2008 г. до април 2009 год
  • По-голямата част от австралийските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората в Австралия пазаруват.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе къде австралийски потребителите купуват хранителни стоки и как те пазаруват.
  • Със засилването на спад, се засили и степента, до която потребителите са били принудени да жертват някои от любимите си марки.
  • Асортиментът в стоки с марка, собственост на магазина, играе роля за това къде хората пазаруват, не само в Австралия, но в световен мащаб.
  • Почти една трета от австралийските купувачи периодически си купуват марка, собственост на магазина, в опит да се спестят пари.
  • Потребителите имат все повече възможности да проучват цените сами, улеснени от нови инициативи за прозрачно ценообразуване като тази, предлагана от GROCERYchoice в Австралия. (Между другото същата е вече затворена)
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Австралийците става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки избор през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки австралийците купуват също показва, че ценовата съзнателност оформя изборите, които правят.
  • Австралийски потребителите възприемат различни тактики за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Има малка промяна в реалните респонденти за склонността на потребителите в Австралия да си готвят вечеря у дома без полуфабрикати през 2008-09.
  • Има малка промяна в склонността на австралийците да ядат храна за вкъщи храна в дома си през 2008-09.
  • Австралийски потребителите са разделени в техните мнения за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с еквивалентните продукти с марки на вериги магазини.
  • Австралийски потребителите са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Австралийските купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване през 2008г. са станали по-съзнателни за цената и стойността, но показват слабо желание да пожертват качество.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Австралия и на други места са много ценово съзнателни.
  • Близо една трета от австралийските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки.
  • Австралийските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят значителни съкращения на количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред австралийските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху алкохолните напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Австралийски консуматори на алкохол, може би повлиян от чувство за собствена справедливост, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Повече от една трета от австралийските консуматори на алкохол са силно повлияни от пропорционални оферти на алкохол напитки.
  • Само 15% от консуматорите на алкохол в Австралия смятат, че друга алкохолни напитки с марка на верига магазини са добри алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Австралийците са до голяма степен не са запознати или без опит в консумацията на алкохолни напитки от марки, собственост на магазини.
  • Въпреки че в Австралия консуматори на алкохол са ценово съзнателни, марката също силно формира техните предпочитания.
  • Потребителна стойност, определена от цената, е все още най-влиятелният фактор за австралийците при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • През 2008 г. австралийските потребители, при покупката на стоки за домакинството и перилни препарати, правят своя избор с повече внимание за разходите / стойността, но те също показват желание за качество, базирано на ефективността.
  • Австралийците ценят чистота, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Повече от две трети от австралийците са чести потребителите на продукти за поддържание на домакинството, въз основа на стойност за парите.
  • Едва малко над един от всеки пет австралийци редовно купуват стоки за грижа за домакинството от марки, собственост на вериги магазини, за да спестят пари.
  • Малка част от австралийците намират продукти за домакинството и перилни препарати от марки, собственост на вериги магазин, да бъдат по-добри от марковите еквиваленти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар