сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Франция

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на нагласите у хората към и действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на френските потребители се отразява чрез широко разпространеното убеждение, че те са в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на повече от половината от френските потребители
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху френски начин на живот на потребителите
  • Тенденция: Ниското доверие на потребителите се отразява като обща негативна перспектива сред френските потребители за общата насока на страната
  • Французите са със смесени чувства относно качеството им на живот, въпреки че са недоволни от цялостната насока на страната си.
  • Ключови изводи и последици: френските потребители са настроение леко обезсърчително към перспективите на страната си, но те остават относително оптимистично за качеството на живота им
  • Тенденция: френските потребители са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореността от финансово състояние е ниска сред френските потребители
  • Възприятия за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища във Франция са отрицателни и има само ограничен оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Френските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Френските потребители полагат големи усилия да спестяват и все още се стремят да бъдат по неохотни към кредитите.
  • Ключови изводи и последици: френските потребители са загубили удовлетвореност от финансовото им състояние и изглежда, че има малко оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на френския народ, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза.
  • Балансът между работа и личен живот също се е влошил в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у френските граждани са намалели в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: френските потребители са загубили удовлетвореност от финансовото им състояние и има само лек оптимизъм за подобрение към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Френски потребителите стават все по ценово и стойностно съзнателни след световната икономическа криза
  • Френски потребители стават все по-съзнателни за стойността и да се стремят да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Ценовата съзнателност има силно влияние, когато френските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, а качеството е още по-важно
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойността у френските потребители се задълбочи и се отразява на избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Лоялността към марката са под голяма заплаха, докато френските купувачи се отказват от марки и все повече се ориентират към марки, собственост на големите вериги.
  • Френските потребители започват да се отказват от някои от любимите си марки в по-голяма степен, отколкото хората по света, тъй като те правят обмислени консуматорки избори.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателни за френските купувачи в кризата
  • Ключови изводи и последици: всеобщият подход на стойност за парите на френските потребители, в комбинация с настоящите отразяващи модели на потребление, следва да създаде оптимална платформа за растеж на марките, собственост на големите магазини.
  • Наблюдение: френските потребители се възползват от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Френски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки, по-специално приготвянето на повече храна вкъщи.
  • Голяма част от френските купувачи намират марка храна и безалкохолни напитки, собственост на магазина, да бъде идентична с известни маркови еквиваленти, но по-голямата част предпочитат известни марки
  • Ключови изводи и последици: възраждащото се желание да се готвя по-често у дома се появява, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги, се засилва на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: Значителното мнозинство от френските потребители демонстрират устойчиви на рецесията навици при избор на продукти за лична хигиена и свързаните с тях.
  • Почти половината от френските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Съзнанието за цена и стойност у купувачите на козметични продукти или такива за лична хигиена във Франция все още не е направило значителни промени, за да се спестят пари, в пазаруването и ползването на подобни продукти.
  • Френските потребители приемат балансирано и очевидно информиран подход към продукти за лична хигиена от марки, собственост на големите магазини.
  • Ключови изводи и последици: френските потребителски моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: френски модели на потребление и предпочитания при консумацията на алкохол не са се променили значително по време на кризата.
  • Френските консуматори на алкохол са внимателни за това колко харчат за него, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Френските консуматори на алкохол изглежда стават по-съзнателни за стойността при избора си на алкохол за вкъщи, отколкото техните предпочитания, когато са в заведение.
  • Марки алкохол, собственост на магазините, са често срещани във Франция, но това не променя факта, че тези напитки се възприемат не толкова благоприятно.
  • Френските консуматори на алкохол ценят качествените алкохолни напитки повече отколкото марки с имидж и свързаните с тях атрибути
  • Ключови изводи и последици: има малка, ако въобще някаква промяна в навиците и предпочитанията на две трети от френските консуматори на алкохол, което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: предпочитанията на френски потребители на продукти за поддръжка на дома са силно оформени от ценовата съзнателност независимо от икономическия спад
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за френските потребители при покупка на продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитанията отразяват други важни влияния.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини във Франция, е относително малък, но потенциално изгодни предвид желанието на купувачите за стойност.
  • Ключови изводи и последици: френските потребители силно асоциират хигиената и чистота с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите им неприязън към домакинската работа, трябва да ги направи малко по-съзнателни за качеството.
  • Почти три четвърти от френските потребители смятат, че страната е в рецесия
  • Един от четири френски потребители смята, че начина им на живот не се е променил в контекста на икономическия спад
  • От лична гледна точка, хората в Европа и Щатите общо взето възприемат 2008г. отрицателно, но в по-малка степен в Германия
  • Французите са загрижени за перспективите пред страната им, но тяхното разбиране по отношение на качеството на живот са по-двусмислени.
  • Почти половината от френските потребители в момента са недоволни от финансовото си състояние
  • Негативизма у френските потребители по отношение на икономиката като цяло е по-голям от този, посочен към личното им икономическо положение.
  • Само 10% от френските потребители очакват икономическите условия да се подобрят в периода април октомври 2009г., а само 9% смятат същото за жилищния пазар.
  • Потребителите в най-големите икономики в Западна Европа и САЩ, включително Франция, предвиждат да са по-зле през 2010г.
  • Френските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато почти една трета от респондентите съобщават за трудности при плащането на всички сметки.
  • Френските потребители са общо взето не желаят да продължават тяхната зависимост от кредити и изразяват нарастващо желание да спестят пари.
  • Икономическата криза също така е съпроводена с допълнителни нива на стрес сред френските потребители.
  • Френските потребители са по-малко податливи на умора, отколкото много други, но една четвърт са изпитали влошаване на баланса между работата и личния живот в периода от октомври 2008 до април 2009 г.
  • Почти един на всеки пет френски граждани са станали по-малко щастливи през периода октомври 2008 до април 2009 г.
  • По-голямата част от френските потребители са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад.
  • Качеството на продаваните продукти е с по-голямо влияние, отколкото по-ниските цени или навика къде хората във Франция напазаруват хранителни продукти.
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, когато френските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват
  • Тъй като спадът се засили, така също се засили степента, в която френските потребители са били принудени да жертват някои от любимите си марки
  • Асортиментът от стоки с марка, собственост на магазина играе роля за това, къде хората пазаруват, не само в във Франция, но в световен мащаб.
  • Почти три пети от френските купувачи периодично пазаруват марка, собственост на магазина, в опит да се спестят пари.
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Френските потребители става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки през 2008 г., но това не се е проявило чрез значителен компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелен за това каква храна и напитки френските потребители купуват, също показват, че те са ценовата съзнателност оформя изборите, които правят.
  • Френски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки.
  • Има малка промяна в склонността на френските потребители да взимат храна за вкъщи, но малко по-малко някои са си позволявали това всекидневно през 2008-09г.
  • Мненията на френските потребителите за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с марките, собственост на веригите магазини, са в полза на големите марки.
  • Френските потребители са внимателни към своя външен вид и това ги кара да бъдат по-малко склонни да отстъпят, когато избират продукти за лична хигиена.
  • Френските купувачи на продукти за лична хигиена и разкрасяване стават по-съзнателни за цена и стойност през 2008 г., но показват слабо желание да жертват от качеството.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и козметика във Франция и на други места са много ценово съзнателни.
  • Повече от една трета от френските потребители считат козметични продукти от марки, собственост на вериги магазини, като добра алтернатива на добре познати на пазара или водещи марки.
  • Френските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те правят съществени съкращения в количествата, които консумират.
  • Съзнанието за стойност сред френските консуматори на алкохол е имал по-голямо въздействие върху продажбите на алкохолни напитки за домашна употреба през 2008-09г.
  • Френските консуматори на алкохол, може би повлияни от културни инерция, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Повече от една трета от френските консуматори на алкохол са силно повлияни от пропорционални оферти на алкохол .
  • Почти една трета от френските консуматори на алкохол смятат, че алкохолни напитки с марка на вериги магазини са добри алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки.
  • Много от френските потребители признават, че не са опитвали марки, собственост на веригите магазини, за да могат да ги сравнят с известните марков напитки.
  • Въпреки, че френските консуматори на алкохол са ценово съзнателни, търговската марка (за разлика от имиджа на марката) се превръща в силно влияние върху предпочитания за покупка.
  • Потребителна стойност, определена от цената е все още най-влиятелният фактор за френските потребители при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • През 2008 г. френските потребители, при покупката на стоки за домакинството и перилни препарати, правят своя избор с повече внимание за разходите / стойността, но те също показват желание за качество, базирано на ефективността.
  • Повече от две трети от френските потребители са чести потребителите на продукти за поддръжка на дома, въз основа на стойност за парите.
  • Френските потребители ценят чистотата, по своята същност не харесват домакинските задачи и се стремят да намалят време, което прекарват в подобни задължения.
  • Само за двама от пет френските потребители са редовни купувачи на стоки за поддръжка на дома с марки, собственост на магазините, с цел да се спестят пари.
  • Една малка част от френските потребители намират марките битови и перилни продукти, собственост на магазина, като по-добри от марковите еквиваленти.
  • Евтината продуктова гама на Carrefour се позиционира в диапазон, за да могат клиентите да се чувстват по значими.
  • "Карфур" също така предлагат множество оферти за покупка на повече от един продукти в допълнение на тяхната гама.
  • Supermarché Mousquetaire предприема по-неангажиран подход към стойностното ценообразуване.
  • Lidl се стреми да засили своите дискаунтови марки Франция

Няма коментари:

Публикуване на коментар