четвъртък, 20 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Китай

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние на отношението към и на действителното потребление е от жизненоважно значение.
  • Вътрешно усещане за рецесия разпространени сред световните потребители не е толкова значително, сред китайските граждани.
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на китайските потребители, въпреки че по-голямата част като че ли не възприемат страната да е в рецесия.
  • Ключови изводи и последствия: Вътрешно усещане за рецесия характеризира китайските потребители в същата степен, както и навсякъде другаде.
  • Тенденция: по-голямото доверие на потребителите се отразява в цялостната положителна перспектива сред китайските потребители.
  • Китайските граждани са, общо взето, оптимистично настроени за това как се развиват нещата и това изглежда е с положителен ефект върху възприятията им за качеството на живот.
  • Ключови изводи и последици: Оптимистично настроение сред китайските потребители е тясно свързана с икономическия прогрес.
  • Тенденция: Китайските потребители все още имат силно доверие в тяхната финансова сигурност и перспективите за бъдещето на икономиката.
  • Икономическите перспективи на Китай се подобрява с напредването на 2009 г.
  • Заявената значимост на личното финансовото състояние продължава да е висока сред китайските потребители.
  • Всички възприятията за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища в Китай са станали положителни и има оптимизъм за предстоящите шест месеца.
  • Китайските потребители също управляват своите финанси по-внимателно.
  • В периода 2008-09 г. китайските потребители не полагат по-големи усилия да спестяват, нито съкращават разходите си за кредит.
  • Ключови изводи и последици: благодарение на значително неравенство в страната, китайските потребители изразяват смесена удовлетвореността от финансовото си състояние, но оптимизмът за бъдещето остава висок.
  • Наблюдение: Икономическият спад не е имал значително отрицателно въздействие върху емоционалното благополучие на китайските потребители.
  • Респондентите не съобщават за толкова влошени нива на стрес в Китай по време на икономическия спад, колкото в други държави.
  • Удовлетвореност от баланса между работа и личен живот остава ниска в Китай през 2008-09г.
  • Оптимизма в икономика продължава да оказва положително влияние върху всеобщото настроение на китайските потребители.
  • Ключови изводи и последици: потребителите в Китай са по-малко вероятно да бъдат привлечени от подправен оптимизъм.
  • Наблюдение: Китайските потребители имат репутация за това, че разумно разпределят средствата си, което е и причината стойност за парите да бъде важна тема на потребителския пазар в страната.
  • Китайските потребители са станали още по-разумни с оглед на икономическата криза.
  • Съзнанието за стойност има силно влияние, къде китайските потребители напазаруват хранителни продукти.
  • Ключови изводи и последици: общото съзнание за стойността на китайските потребители се засилва и се отразява на начина, по който се определя къде и как пазаруват.
  • Наблюдение: китайските купувачи все още не са възприели в значителна степен марките, собственост на магазините.
  • Китайските потребители не са склонни да се откажат от любимите си марки, поради по-добре обмислен избор.
  • Сравнително по-висок скептицизъм представлява предизвикателство за по-нататъшно разширяване в Китай на марките, собственост на магазините.
  • Ключови изводи и последици: стойностното съзнанието на китайските купувачи създава оптимална платформа за текущ растеж на марките, собственост на големите магазини, но нежеланието да се откажат от водещите марки могат да възпрепятстват развитието им.
  • Наблюдение: Китайските потребители се възползват от по-високо качествените продукти, когато става въпрос за приготвяне и покупки на храна и безалкохолни напитки.
  • Китайските потребители се насочват към по-висококачествена храна и напитки, но са все още силно съзнателни за цена / стойност.
  • Много китайски купувачи считат храната и безалкохолните напитки от марки, собственост на вериги магазини, за идентични с еквивалентите на известните марки.
  • Ключови изводи и последици: нов изблик на желание да се готви у дома се е появил, докато съревнованието между водещите марки и тези, собственост на големите вериги, се засилва (до известна степен) на пазара на храни и безалкохолни напитки.
  • Наблюдение: съзнателните за имиджа китайски потребители продължават да възприемат модел на пазаруване на продукти за лична хигиена и да избират продукти от по-висока класа.
  • Повече от 70% от китайските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • През 2008-09, стойностното съзнание при покупката на продукти за лична хигиена от китайските купувачи не е произвело значителни промени, с цел спестяване на пари, което отчасти обяснява защо първокласни продукти продължават да се представят добре.
  • Марките, собственост на големите вериги, и продуктите за лична хигиена и козметика имат относително висока степен на доверие сред китайските потребители, но не се купуват често.
  • Ключови изводи и последици: Стремежът на китайските потребители към високо качествени продукти се наблюдава и при техните навици и предпочитания на козметични продукти.
  • Наблюдение: Моделите на потребление и предпочитания на алкохолни напитки в Китай не са се променили значително по време на световната икономическа криза
  • Китайските потребители не изглежда да са твърде внимателни за разходите си за алкохол, нито пък смятат, че се ограничават значително в това колко консумират. през 2008-09г.
  • Съзнанието за стойността продължава да влияе върху избора на китайските консуматори на алкохолни напитки, но значителни намаления не се правят.
  • Алкохол с марки, собственост на магазините, не са разработени в Китай и поради това все още предстои да се приеме като надеждна алтернатива сред китайските консуматори на алкохол.
  • Ключови изводи и последици: през 2008-09 г. не е настъпила никаква или много слаба промяна за около шест на всеки десет китайски консуматори на алкохол.
  • Наблюдение: предпочитанията при покупката на китайските потребители на продукти за поддържане на дома се формират повече от чертите на продукта, както и от марката.
  • Характеристики, пряко свързани с продукта, се считат за най-влиятелни за китайцие при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини, в Китай е малък, но потенциално изгоден предвид висока готовност на купувачите да опитват нови или да превключат.
  • Ключови изводи и последици: Китайските потребители свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с присъщите им се ангажираност с чистотата на дома и аспириращото потребителско мислене, ги прави съзнателни за качеството.
  • Близо половината от китайските потребители смятат, че страната не е в рецесия, което е значително по-ниско отколкото на други места.
  • Китайските потребители са по-малко вероятно да усещат, че техният начин на живот се е променил в светлината на икономическата криза
  • Китайските потребители по своята същност са доволни от това как се развиват нещата в тяхната страна, което съвпада с високото ниво на удовлетвореност от качеството им на живот
  • Икономическият просперитет в Китай е съпроводен с увеличаваща се удовлетвореност от перспективите пред страната.
  • Независимо от процъфтяващата икономика през последните десетина години, все повече китайски потребители са недоволни от финансовото си състояние
  • Негативността към икономиката като цяло е по-голяма от тази, насочена към личното им състояние.
  • До първото тримесечие на 2009 г., китайския темп на икономически растеж е спаднал почти наполовина в сравнение с 2007 г.
  • Близо две трети от китайските потребители очакват икономическите условия в страната да се подобрят в рамките на шест месеца до октомври 2009 г. и 42% мислят същото за пазар на жилища.
  • Близо 70% от китайските потребители управляват финансите си по-внимателно като имат предвид всеобщия спад.
  • Преминавайки в 2009 г., китайските потребители изглеждат незначително по-слабо въздържащи се да вземат кредити и по-малко предпазлив към харчовете си и тяхното съкращаване
  • Въпреки че китайските граждани с изпитват нива на стрес, сравними с тези другаде по света през 2008 г., положението не се е влошило в същата степен, както в други страни
  • Китайските потребители са склонни към умора, докато световната икономическа криза не е довела до влошаване на балансът между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009 г
  • Само 14% от китайските граждани са станали по-малко щастливи през периода октомври 2008г. до април 2009г.
  • Значително по-голямата част от китайските потребители са по- съзнателни за стойността в следствие на икономическия спад, но това е било важен търговски ориентир от известно време
  • Качеството на продаваните продукти е с по-голямо влияние върху формирането на поведението при пазаруване на китайците, отколкото по-ниските цени или навика
  • Съзнанието за стойността оказва влияние върху това къде китайските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват
  • Модела на пазаруване в магазините на китайските потребители се различава от средните стойности в света, особено в начина, по който те по-свободно се движат в магазина
  • Китайските потребители са по-несклонни да се откажат от любимите си марки, за да спестят пари, отколкото потребителите от други държави.
  • Да бъдат забелязани с „правилната марка” е важна част от нововъзникващата потребителски култури, характеризиращи развиващите се пазари в Азия
  • По-малко от 20% от китайските купувачи, постоянно купуват продукти от марки, собственост на големите вериги магазини, с цел да спестят пари.
  • С вида си на престижни продукти и с атрактивните си цени, продуктовата гама на марките, собственост на големите световни вериги магазини за хранителни стоки, са привлекателни за китайските потребители
  • Пазарът на марки, собственост на големите вериги, се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Китайските потребители стават все по-съзнателни за цената и качество при избора си на храни и напитки през 2008 г., което е показателно за начина на мислене „стойността срещу парите” в страната
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни при покупката на храни и напитки от китайските потребители, подчертават стойностното съзнание, оформящо техния избор
  • Китайските потребители възприемат различните тактики, за да спестят разходи за храни и напитки.
  • През 2009-09, нарастна делът на китайските потребители, които приготвят вечеря у дома си без полуфабрикати, въпреки че по-малко хора го правят всекидневно.
  • Процентът китайските потребители, които рядко или никога не взимат храна за вкъщи, намалява през 2009 г.
  • Китайските потребители са разделени в мнението си за това как известните марки хранителни продукти, безалкохолни и топли напитки се сравняват с еквивалентните продукти на частни марки.
  • Китайските потребители са внимателни към външния си вид и това ги прави по-склонни да преминават на по-скъпи продукти, когато избират козметични продукти.
  • В условията на масово съзнание, което съответства на идеологията на персонификация на бранда и всеобщата модернизация на страната, китайските потребители вярват, че физическата привлекателност в крайна сметка ще бъде благоприятна за осигуряване на повече възможности в живота
  • Китайски купувачи на продукти за лична хигиена и козметика продължават да се ценово чувствителни през 2008 г., но показват продължаващо предпочитание в избора си на продуктите от най-високо качество
  • Марка и ефикасността са по-влиятелни за китайските купувачи отколкото цената при определяне на техния избор за козметични продукти
  • Около половината от китайските потребители имат неутрално отношение дали козметичните продукти с от частни марки са добри алтернативи на добре познатите или водещите на пазара марки
  • Китайските потребители не са толкова внимателни за това колко харчат за алкохол, както са консуматорите на алкохол от други страни, и те не изглежда да са намалили количеството алкохол, които те консумират през 2008-09
  • Стойностното съзнание на китайски консуматори на алкохол влияе на консумацията и на преминаването им към по-евтини, така и на по скъпи алкохолни напитки през 2008-09
  • Китайските потребители може би повлияни от чувството им за собствено право, не са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки
  • Китайските консуматори на алкохол са повлияни от пропорционални оферти в сходна степен като потребителите другаде
  • По-малко от една трета от китайските консуматори на алкохол смятат, че частна марка алкохолни напитки са добри алтернативи на лидерите на пазара или на известните марки
  • Частни марки вино се ползват с най-слабо доверие сред китайските консуматори на алкохол
  • В сравнение с имиджа и името на марката, цената е по-малко влияние върху китайските избор консуматори на алкохол
  • Продукт обещание се счита най-влиятелните в ръководството на китайските потребители домакински почистващи и избор пералня продукт, който акцентира върху необходимостта от по подходящ съобщават ефикасността
  • Бранд, а не Потребителна стойност, определена от цената, е най-влиятелният фактор за китайските потребители при покупката на продукти за поддържане на домакинството и перилни препарати.
  • През 2008 г. китайските домакинства и избор пералня грижи са направени с по-голямо внимание на разходите и стойност с още по-голямо желание за ефикасността доведе качество
  • Китайски граждани ценят чистотата, но се стреми да намали размера на времето, което прекарват на тези задачи и това е причината лекота на използване и ефективността, така се считат за толкова влиятелни в продуктов избор
  • Повече от две трети от китайските потребители, са "чести" потребителите на продукти, домакински грижи, въз основа на стойност за парите
  • Близо 30% от китайските купувачи покупки стоки с марки, собственост на магазините домакински грижи, за да се спестят пари
  • По-голямата част от китайските потребители считат марка, собственост на магазина, битови и перилни продукти да бъде идентичен с маркови еквиваленти

Няма коментари:

Публикуване на коментар