сряда, 19 януари 2011 г.

Как кризата се отразява на потреблението сред гражданите на Швеция

  • Разбирането за това как вътрешното усещане за рецесия влияние шведски нагласите на потребителите и тяхното действителното потребление е от жизненоважно значение
  • Вътрешното усещане за рецесия на шведските потребители се задълбочи с широкото убеждение, че те са живеещи в рецесия
  • Икономическата криза е оказала въздействие върху начина на живот на около една трета от шведските потребители, но все повече изглежда да са устойчиви на рецесията
  • Ключови изводи и последствия: вътрешното усещане за рецесия у потребителите все още не отговаря на нейното въздействие върху начина на живот на шведските потребители
  • Тенденция: шведските граждани остават одобрителен на тяхното качество, ако животът дори ако те са в съзнание на влошаващата се икономическа ситуация
  • Шведските граждани, които са до известна степен негативно за перспективите на обществото, но са по-умеещ на качеството на живота им
  • Ключови изводи и последици: настроението на страната, Швеция още повече удави тъй като икономическата криза се задълбочи, но повече от половината остават доволни от качеството си на живот
  • Тенденция: шведските потребители са загубили доверие във финансовата си сигурност и в резултат са станали по-стриктни.
  • Удовлетвореност от тези, финансовото положение в Швеция явно е бил доста смекчена от влошаващата се икономическа ситуация
  • През 2008-09 представи за икономиката, сигурността в работното място, във финансовото състояние и в пазара на жилища в Швеция всички влошава, въпреки че е закалено оптимизъм гледат напред към втората половина на 2009 г.
  • Шведските потребители управляват финансите си по-внимателно, като някои дори се затрудняват да си плащат сметките.
  • Шведските потребители се стремят да бъдат по-малко склонни на кредит, като запазват своята усилия, за да спаси
  • Ключови изводи и последици: шведски потребителите губят задоволство от тяхното финансово положение и има само леки оптимизъм за подобрение идва към края на 2009 г.
  • Наблюдение: Глобалната икономическа криза оказа негативно влияние върху емоционалното благополучие на шведските потребители, като нивото на стрес се покачва, а на лично щастие спада.
  • Нивото на стрес се е увеличило в следствие на финансовата криза., но нивата са под напрежение в световен мащаб колеги
  • Работа и личния живот в Швеция се е влошило в комбинация със задълбочаването на икономическия спад.
  • Нивата на щастие у на шведските граждани, които са се отказали в следствие на глобалната икономическа криза.
  • Ключови изводи и последици: засегнатите от рецесията потребители в Швеция, са в по-голяма нужда от емоционално и физическо презареждане.
  • Наблюдение: шведски потребителите , в резултат на световната икономическа криза стават все по-съзнателни за цената и стойността.
  • Шведските потребители са по-малко стойност отколкото на други места, но съзнателно се стремят да спестят пари при закупуване на хранителни стоки
  • Съзнанието за цена и стойност има силно влияние, когато шведските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват, но качеството е висш фактор
  • Ключови изводи и последици: съзнанието за стойност сред шведските потребители се засили, макар и по-малко, отколкото на други места, и се отразява от избора им къде да пазаруват.
  • Наблюдение: Качество съзнание шведски купувачите се опитват да останат верни на марката, въпреки отрицателното влияние на икономическия спад
  • Шведските потребители не са склонни да се откажат от някои любими марки, тъй като те обмислят изборите си повече.
  • Марките, собственост на големите вериги стават все по-привлекателна за шведските купувачи в криза
  • Ключови изводи и последици: марка, собственост на магазина започва да се обжалва пред шведските купувачи, но много от тях остават верни на любимите си национални марки
  • Наблюдение: шведски потребителите постепенно възприемане от тактики за спестяване на пари, когато става въпрос за храна и безалкохолни напитки покупки и подготовка
  • Шведските потребители са по-бавно от глобалното колеги с приемането на различните отговори им за намаляване на разходите за храни и напитки
  • Шведски купувачите са по-запознати с частния етикета на продукта, храна, отколкото безалкохолни напитки и това е до известна степен отразява степента на проникване
  • Ключови изводи и последици: желанието да се готвя по-често у дома е имало в частните labellers може да се възползва от несигурността по отношение на възприеманото превъзходство на националните маркови еквиваленти продукт
  • Наблюдение: шведските потребители, не са полагат значителни промени в своите лични грижи режими или продукт избор
  • Около половината от шведските потребители са решени да изглеждат по най-добрия начин всеки ден.
  • Купувачите на продукти за лична хигиена и разкрасяване в Швеция не са значителни промени в техните търговски и използване, за да се спестят пари
  • Марките, собственост на големите вериги, и продуктите за разкрасяване и лична хигиена имате ползва с доверие сред шведските потребители
  • Ключови изводи и последици: шведските потребители моделите на пазаруване на продукти за здраве и красота се оказват в голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: Моделите на потребление и предпочитания на алкохолни напитки в Швеция не са се променили значително по време на криза
  • Шведските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че се ограничават значително в това колко консумират.
  • Шведски консуматори на алкохол показват малка промяна с алкохолни напитки потреблението си вкъщи или когато в кръчми, барове и ресторанти
  • Марки, собственост на магазините алкохол, не е добре развита в Швеция с много потребители като малък опит или мнения по такива продукти като жизнеспособна алтернатива на известните еквиваленти марка
  • Ключови изводи и последици: има малка, ако въобще някаква промяна в посочените от респондентите навиците за пиене на шведски консуматори на алкохол което предполага, че алкохолът е до голяма степен устойчиви на рецесията.
  • Наблюдение: шведски потребители на продукти за поддръжка на дома закупуване предпочитания са все по форма по Ценовата съзнателност независимо от икономическия спад
  • Потребителна стойност, определена от цената се е утвърдила като най-влиятелният фактор за шведското продукти за домакинството и перилни препарати, но предпочитания отразяват други важни влияния
  • Пазарът на продукти за поддръжка на дома от марки, собственост на големите вериги магазини в Швеция е малка, но потенциално изгодни даден купувач желание за цената, ръководени от стойността
  • Ключови изводи и последици: шведските потребители свързват хигиената и чистотата, с доброто самочувствие и това, съчетано с неприязънта си от домакинската работа, да ги прави малко по-съзнателни за качеството., но ценовата съзнателност се е увеличил на фона на икономическия спад
  • Datamonitors рецесия и възстановяване портал ще позволи на отрасъла да се идентифицират постоянно появяващите се възможности и да следите какво се случва, тъй като развива
  • Девет от десет шведски потребителите вярват тяхната страна е в рецесия
  • Един на всеки трима потребители смятат, че техният начин на живот не се е променило в контекста на икономическия спад
  • Шведските потребители по своята същност са недоволни от това как се развиват нещата в страната им, но до голяма степен остават доволни от цялостното им качество на живот
  • Две от пет шведските потребители са недоволни от сегашното финансово положение на
  • Негативност за икономиката като цяло е по-голям от този, посочен за личното им състояние
  • Един от всеки четири шведски потребителите очакват икономическите условия да се подобри в периода април 2009 г. до октомври 2009 година.
  • Шведските потребители управляват финансите си по-внимателно, докато една четвърт от хората съобщават за трудности при плащането на всички сметки
  • Шведите са обикновено не желаят да поддържат разчита на кредит
  • Икономическата криза също така е съпроводен с допълнителни нива на стрес в Швеция
  • Шведските потребители са склонни на умора, докато един от четирима е имало влошаване баланъст между работата и личния живот в периода октомври 2008 г. до април 2009 година.
  • Един на всеки пет шведите са станали по-щастливи през периода октомври 2008 г. до април 2009 година.
  • Един на всеки трима шведи са по-стойностно съзнателни в следствие на икономическия спад., но това не е толкова голяма, колкото техните глобални партньори
  • В разгара на световната икономическа криза, шведските потребители остава възходящ за възприема своята покупателна способност
  • Качеството на продуктите е по-голямо влияние от по-ниски цени и промоционални оферти по отношение на мястото, където шведите правя най-много на магазина
  • Съзнанието за цена и стойност влияе, когато шведските потребители купуват хранителни стоки и как те пазаруват
  • Дори и като спадът се засили, качеството съзнание шведските потребители са се опитали да запазят марката преференции, по-голяма степен, отколкото хората по света
  • Шведските потребители остават сравнително лоялни към облагодетелствана марки хранителни стоки, въпреки че смяна се задълбочи през 2008-09
  • Един на всеки пет шведски купувачите редовно купуват стоки с марки, собственост на магазините, за да се спестят пари
  • В сравнение със средната глобална, частни гама етикет за по-малко влияние в магазин, където шведите
  • Пазарът на собствени марки на големите вериги се влияе от широк кръг фактори, които го развиват или забавят.
  • Шведските потребители става все по-съзнателни за стойността в техния избор на храни и напитки избор през 2008 г., но това не беше отразено от значително компромис с качеството.
  • Характеристиките, считани за най-влиятелни за това какви храни и напитки шведски потребителите купуват потвърждават влиянието на качество / цена и свежест в решението си
  • Шведските потребители като цяло са по-високо качество от цената фокусирани в насоките закупуване на храна
  • Шведски потребителите възприемат различните тактики за намаляване на разходите за храни и напитки разходи
  • По-малко от един на всеки десет шведи сега готвя една вечер от нулата никога не / по-малко от веднъж седмично
  • Има малка промяна в склонността за шведските потребители да имат храна за вкъщи, у дома
  • Шведските потребители опит / познания на стоки с марки, собственост на магазините е по-ограничено в безалкохолни напитки категория
  • Шведските потребители са вид съзнание и това ги прави по-малко склонни да търгуват надолу, когато става личен избор.
  • Шведската у купувачите на козметични продукти или лична хигиена показват малко желание да се жертва за качество
  • В сравнение с типичните световните потребители, шведски за лична хигиена / красота потребителите са силно не са повлияни от марката лоялност
  • Становището е разделен от това дали стоки с марки, собственост на магазините красота са добри алтернативи на добре познати на пазара или водещи марки
  • Шведските потребители са внимателни за това колко харчат за алкохол, но не смятат, че те са, които имат съществен съкращения на сумата, която консумираме.
  • Шведските потребители показват малка промяна в посочените от респондентите навици за пиене или в къщи или когато в кръчми, барове и ресторанти
  • Шведски консуматори на алкохол са склонни да избират по-евтини марки и формати на алкохолни напитки.
  • Шведски консуматори на алкохол изглежда по-малко повлияни от промоционални оферти от хората по света
  • Мнозинството от шведите са малко познания / опит на марка, собственост на магазина, алкохолни напитки и следователно не могат да предложат становище с резерви по съществото на марки, собственост на магазините
  • Само малка част от шведската консуматори на алкохол се смята, че друга марка алкохолни напитки са добра алтернатива на пазара на водещите марки
  • Навик / предпочитана марка играе важна роля в алкохолна напитка избор за шведски консуматори на алкохол
  • Цените се превърна в най-голямо влияние на шведските потребители избора на битови и перилни продукти грижа
  • Покупателната насоки на шведските купувачи домакински грижи през 2008 г. показа малка промяна
  • Шведските потребители стойност чистота, но повечето не харесват правиш домакинска работа и искате да намалите времето, необходимо за завършване на тези задачи
  • Повече от половината от шведските потребители са чести потребителите на продукти, домакински грижи, въз основа на стойността на парите
  • Почти една четвърт от шведски купувачите редовно покупка частни продуктите за грижа за домакинство, за да спестят пари
  • По-голямата част възприемат малка разлика между марка, собственост на магазина, битови и перилни продукти и маркови еквиваленти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар